OZNÁMENÍ MĚSTA OSEK

V souvislosti s nepříznivým vývojem epidemie a k zamezení šíření nového koronaviru COVID-19, přijal starosta města s platností od 12.10.2020 toto opatření pro chod Městského úřadu v Oseku:

Úřední hodiny Městského úřadu,

Služeb města Oseka, s.r.o.

včetně pokladny a Czech Pointu

pondělí a středa v době od 12:00 – 17:00 hod.

V ostatních dnech bude budova Městského úřadu a provozovna

Služeb města Oseka, s.r.o. uzavřena.

Žádáme všechny občany, aby navštěvovali městský úřad pouze v nejnutnějších případech a maximálně využili bezkontaktní způsob komunikace (telefon, e-mail, fax, datová schránka). Doporučujeme si domluvit schůzku s pracovníkem úřadu telefonicky. Nadále je nutné dodržovat všechna bezpečností opatření – rouška a dezinfekce rukou ve vstupní hale úřadu a provozovny!

Důležitá čísla, spojení:

Spojovatelka – správní odbor 417 837 202-3

Odbor místního hospodářství 417 837 189

Finanční odbor 417 837 214

e-mail: osek@osek.cz

Služby města Oseka, s.r.o 417 838 328-9

e-mail: info@sluzbyosek.cz

Potřebujete zaplatit nájem, poplatky atd.? 

Využijte bankovních převodů a elektronické bankovnictví.

Potřebujete doručit nabídku k výběrovému řízení? 

Pracovníci úřadu jsou v práci, dostavte se na úřad, zazvoňte a vyčkejte otevření úřadu, vaši nabídku předejte v podatelně. Případně můžete využít pro kontaktování výše uvedené telefony.

Děkujeme za pochopení

Ing. Jiří Macháček v.r. V Oseku, 12.10.2020

starosta města